ياد ميگيری
تاريخ : یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, | 2:4 | نویسنده : Ali

 پای هر خداحافظی محکم باش ...

کم کم ياد خواهی گرفت تفاوت ظريف ميان نگهداشتن يک دست

و زنجير کردن يک روح را

اينکه عشق تکيه کردن نيست و رفاقت، اطمينان خاطر

و ياد مي‌گيری که بوسه‌ها قرارداد نيستند و هديه‌ها،

معني عهد و پيمان نمي‌دهند ...

کم کم ياد مي گيری که حتي نور خورشيد هم مي‌سوزاند

اگر زياد آفتاب بگيري

بايد باغ ِ خودت را پرورش دهی

به جای اينکه منتظر کسي باشی تا برايت گل بياورد ...

ياد ميگيری که ميتواني تحمل کني که محکم باشی

پای هر خداحافظی

ياد می گيری که خيلی می ارزی ...

 

خورخه لوییس بورخس



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت18:46---14 مهر 1392
من دکترا دارم دکترای نبودنت را...به همین خاطر همیشه سلامتند زخم هایی که جا گذاشته ای...
(پای هر خداحافظی

ياد می گيری که خيلی می ارزی ...)

عالی بود



negin
ساعت14:38---14 مهر 1392
وااای...چی بگم آخه من برای این نوشته؟!!!
چرا انقد خوبه مطالب وبلاگ شما آخه؟!!!
من اعتراض دارم...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • کوه
  • ابر جادو